We gebruiken hem anders te weinig. Goede investering.
Door de camper zelf uit te geven, ben je toch net wat sterker betrokken (verantwoordelijk) voor de camper en het verhuren. Het zou ook anders kunnen, maar misschien dat het dan wel minder voldoening zal geven.
Over het algemeen zijn we zeer tevreden over de huurders. In ons geval vaak twee personen, in een wat ouder leeftijdssegment. De meesten zijn gewone, fatsoenlijke mensen, die zich goed houden aan ‘wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet’. Dat is een mooie sterke omgangsregel.
Het grote tweepersoonsbed, ruime garage, jonge leeftijd. Over Noorderzon horen we ook altijd prima reacties. Wij geven ons 06 nummer aan de huurders om altijd bereikbaar te zijn voor vragen of problemen onderweg.
Uiterst tevreden! Open en transparant beleid, persoonlijk contact, betrouwbaar, ter zake kundig, met oog voor redelijkheid.
Zie het bovenstaande. Noorderzon biedt een goede ondersteuning aan de eigenaren van de campers. Ook voor de after sale service!
Niets te klagen, we zaten afgelopen jaar vol!
Ja zeker, ik zou het iedereen aanraden die denkt dat zijn of haar camper wellicht past in deze opzet. je kunt het altijd een seizoen uitproberen, sluit het niet bij je aan, dan doe je het niet. Maar op deze manier de hoge onderhoudskosten wat proberen te drukken, is al sowieso een hele mooie meevaller.