“We hebben dit niet van de een op andere dag besloten, maar er 2 jaar over nagedacht. Bij een eerste bezoek aan Noorderzon zijn we goed geholpen en voorgelicht. Toch nog de twijfel om de stap te nemen. Hierbij ging het om een Crosscamp, schakelbak. Nu hebben we gekozen voor een automaat en daar hebben we geen spijt van.”
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
In mijn zoektocht op het internet naar de Crosscamp (Opel).
Wat voor type camper (indeling) heeft u gekozen en waarom?
Crosscamp. Klein behendig en van alle gemakken voorzien. We hebben alle slaapmogelijkheden uitgeprobeerd. De indeling zo optimaal mogelijk ingedeeld en vooral wat nemen we niet mee! Bij de tegenwoordige campings zijn goede douche en toilet mogelijkheden. Wij missen dit niet in de buscamper.
Hoe was ons advies en begeleiding bij de aanschaf van de camper?
Wij zijn zeer tevreden over het ontvangst, afhandeling en de nazorg. Men staat ons altijd te woord en we kunnen altijd langskomen. Dit is voor ons zeer belangrijk!!!
Hoe was de aflevering van de camper (uitleg, conform afspraak, schoonmaak….)?
Hier zijn wij dik tevreden over
Tevreden over de afhandeling van eventuele garantiezaken?
In het kader van de garantiezaken zou ik pleiten voor een reminder (seintje) richting de klant als het gaat om de eerst (vocht-) test of onderhoudsbeurt van Opel.
Zou u Noorderzon aanbevelen?
Ik heb Noorderzon al aanbevolen bij kennissen en vrienden. Gewezen op goede tweedehands buscampers in de showroom.
Welke naam of afkorting mogen we onder deze review plaatsen?
Als jullie het de moeite waard vinden, mogen jullie onze reactie plaatsen. M. Schotanus
Cijfer: 9, je kunt altijd verbeteren 🙂