Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Advertentie in de krant of op internet over de 4 daagde outlet eind 2018.
Wat heeft u doen besluiten om bij ons een camper te kopen?
Het juiste type was tweedehands (uit de verhuur) beschikbaar. We waren op zoek naar een oudere en goedkopere camper maar het financiële verschil was overbrugbaar voor ons, waarmee we een veel jongere camper konden aanschaffen. Er ontstond gedurende het contact vertrouwen in de verkoper.
Wat voor type camper (indeling) heeft u gekozen en waarom?
Een kleine camper met een Frans bed. We zijn 65-ers en willen niet klimmen en klauteren om in- en uit bed te komen. Een kleine camper kan bij huis gestald worden in de zomer. Een kleine camper is in meerdere opzichten goedkoper in gebruik.
Hoe was ons advies en begeleiding bij de aanschaf van de camper?
We hadden ons tevoren al redelijk verdiept in campers in het algemeen en er waren niet echt veel “geheimen” wat dat betreft. Advies en begeleiding was ruim voldoende.
Hoe was de aflevering van de camper (uitleg, conform afspraak, schoonmaak….)?
Bij het maken van een proefrit waren enkele onvolkomenheden geconstateerd. Die waren bij aflevering keurig verholpen. Er werd niet moeilijk gedaan over het vervangen/vernieuwen van de voorbanden. Bij aflevering is een duidelijke en complete uitleg gegeven.
Tevreden over de afhandeling van eventuele garantiezaken?
Toeval bestaat niet wordt er gezegd. Deze ochtend deze mail/enquête ontvangen. Vanmiddag voor de tweede keer met de camper op pad. Onderweg gaat een een lampje branden (motorblok). Meteen gebeld en euvel besproken. Afspraak gemaakt om de camper bij terugkomst te brengen, waarbij de toezegging is gedaan, dat het probleem zal worden opgelost. Dit moet worden afgewacht dus, maar er is vertrouwen in een goede afloop. Euvel valt binnen de garantieperiode bij de verkoper.
Zou u Noorderzon aanbevelen?
Zeker. Sterker nog, dat is al enkele keren voorgekomen.
Cijfer: 9